Funding activiteiten Kiwanisclub Brunssum 2024

Overzicht van de fundraising in 2024

Aan deze activiteiten houden we middelen over die we vervolgens inzetten voor kinderen die het moeilijk hebben in Nederland en internationaal.

Funding project Wanneer Korte beschrijving
Wine 8 april  Gezellige Wijnproefavond en verkoop met bijzondere wijnen.
Gravenrode Rally 1 juni Autorally met bijzondere auto's door Nederland, België en Duitsland. Informatie en/of aanmelding via secretariaat Kiwanis.
Charitydiner 15 september Gezellig diner met vrienden en/of zakenrelaties; culinair genieten en entertainment op een mooie locatie. Informatie en/of aanmelding via secretariaat Kiwanis.
Stroop project September en oktober Stroop van oude boomgaarden op de 'oude' manier gemaakt van 100% fruit. Informatie en/of bestelling bij secretariaat Kiwanis.
Kerstdiner December Deelnemers met kinderen die door omstandigheden niet de mogelijkheid hebben om een kerstdiner te houden.

E-mailadres secretariaat Kiwanisclub Brunssum : brunssum@kiwanis.nl