'KERSTMAALTIJD VOOR NIENOO' ook dit jaar ondersteund door Kiwanisclub Brunssum

Helpt u dit jaar ook weer mee om gezinnen op kerstavond een feestelijke kerstmaaltijd te bezorgen?

Stichting Nienoo hielp de afgelopen jaren al vele gezinnen met kinderen door ze iets extra's te bieden in bijzondere tijden.

Friends of Kiwanis Brunssum en Ronde Tafel 196 Gravenrode willen zorgen dat deze gezinnen met kerst een bijzonder gevoel ervaren. Dit doen we met de actie: "Kerstmaaltijd voor Nienoo".

Helpt u mee om deze gezinnen op kerstavond een feestelijke kerstmaaltijd te bezorgen? Doneren kan door het scannen van van bijgaande QR-codes.

Wilt u de donatie liever handmatig overmaken? U kunt uw donatie overmaken op NL87RABO0300593147 t.n.v. Fundraising Kiwanis Brunssum o.v.v. Kerstmaaltijd voor Nienoo.

Alvast hartelijk bedankt!

Kijk voor meer informatie over stichting Nienoo op www.nienoo.nl of klik op onderstaande publicaties.