Veel blije kinderen bij Integratief Zweefvliegkamp 2023

Kiwanisclub Brunssum draagt dit initiatief voor kinderen al jarenlang een warm hart toe

Het Integratief Zweefvliegkamp 2023 op de onderzoeksluchthaven Aken-Merzbrück is inmiddels met veel blije gezichten ten einde gekomen. Samen plezier hebben, unieke dingen beleven terwijl je grenzen verbreken.
Jongeren uit de grens regio, met en zonder beperking, en met en zonder migratieachtergrond, brachten vijf dagen door op de zeilluchthaven.
En het programma was gevarieerd en sportief. Capoeira, Hip Hop Dans, Zumba, Cheerleading, Judo etc.
Natuurlijk stond het zweefvliegavontuur ook op de agenda. Ook waren er workshops zoals vormgeven en schilderen.
Een bijzonder hoogtepunt: de jongeren gingen op reis naar de NAVO-vliegtuigbasis in Geilenkirchen.
Al jarenlang wordt dit initiatief voor jongeren gesteund door Kiwanisclub Brunssum.