Een Zee van Taal en een Tuin vol Rekenen in Suriname

Stichting de 'Reisgids Digitaal Leermateriaal' maakt het, mede dankzij de bijdrage van de Kiwanisclub Brunssum, mogelijk dat alle kinderen in Suriname (van 4 tot 18 jaar) de adaptieve, individuele, online leerprogramma's Taalzee en Rekentuin drie schooljaren GRATIS mogen gebruiken.

De software is adaptief, dat wil zeggen dat de programma's zich aanpassen aan het niveau van het kind. Met andere woorden continu op eigen niveau geprikkeld worden en daarmee eigen reken- en taalvaardigheid kunnen vergroten. Het is een individuele aanpak die naast elke bestaande methode gebruikt kan worden. Achter de programma's zit een zogenaamd Dashoard, waarin alle resultaten van de kinderen opgeslagen en gemonitord worden.

Deel deze post