Kiwanis Brunssum omarmt concert Enzo Kok – Hart voor Artiesten in het Parkstad Limburg Stadion.

Fundraising concert voor stichting Hart voor Artiesten op 24 en 25 juni 2020

Woensdag- en donderdagavond 24 en 25 juni organiseert Enzo Kok, in navolging van het zeer geslaagde concert in het Parkstad Limburg Theater, het fundraising concert voor de stichting Hart voor Artiesten.

Met dit concert wil Enzo en zijn muzikale vrienden/partners een financiële bodem creëren voor artiesten uit de regio, die momenteel geen podium hebben.

Decor van dit prachtige concert is de grootste huiskamer van Limburg, het Parkstad Limburg Stadion, de thuishaven van Roda JC.

Op de foto vanuit het PLS een eerste indruk van de voorbereidingen en generale repetities.